Sziasztok!

Köszi, hogy betévedtettek ide, remélem jól fogjátok magatokat érezni és máskor is visszajöttök! ;)
Ha már itt jársz írj a chat-be vagy pedig az egyik bejegyzésbe megjegyzést!
Köszi, puszi

2009. augusztus 28., péntek

Vázlatok 3

Érzelmek nélkül

Ki is vagyok én? Azt én is szeretném tudni. Van nevem, tudom hány éves vagyok. De még sincs semmim. Illendő lenne bemutatkozni: Emma Virginia Clara Swan a rendes nevem és 20 éves vagyok. Az Oregon állambeli Portlandbe születtem és itt élek és ide jártam iskolákba mióta az eszemet tudom. Mondhatnám azt, hogy normális hétköznapi életem van, de akkor hazudnék. Elsőéves hallgatóként az egyetemen sok új információ tárul elém. Azt kérdezitek miért hagytam ki egy évet? Ez egyszerű. De ha nem gond most inkább nem mesélem el. A tárgyra térve, apámmal élek 14 éves korom óta miután az anyám lelépet egy pénzes fickóval. Semmit se tudok róla, de most már nem is akarok. A legszörnyűbb éveim azok a gimnáziumban voltak. De túléltem, hála Eriknek, akivel már lassan 3 éve együtt vagyunk. Eleinte csak barátok voltunk, de aztán a barátságból szerelem lett. Tényleg nem kívánhatnék többet hisz van egy barátom, aki szeret, ott van az apám, aki bár mozgássérült mégis jó vele a kapcsolatom. És persze Kitty az egyetlen barátnőm, akivel mindent megosztok.
Az egyetemen történelmet, régészetet, pszichológiát és misztikus dolgokkal foglalkozó tantárgyakat vettem fel. Ismét megkérdezhetitek, hogy miért pont ezeket. Erre is csak annyit tudok mondani, hogy most nem válaszolnék. Annyit elárulhatok, hogy minden egy hideg októberi napon kezdődőt, még pedig az őszi szünet első napjától bezárólag november 3.-áig. Kíváncsi vagy mi történt? Akkor olvasd végig figyelmesen a naplómat és mindent megtudsz belőle. De figyelmeztetlek nem egy tündérmese…

0 Comments:

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates